Saturday, April 16, 2016

GROUP WHATSAPP NEWBIE INVESTORS FY PERCUMA

Catatan FY 16042016

GROUP WHATSAPP NEWBIE INVESTORS FY PERCUMA

Ramai yang melabur saham tapi ke laut kerana ;

1. Anda boleh buka sebanyak mana pun di 30 buah broker. Yang penting remisiernya. Kalau remisier tak bantu ke laut nanti client betul tak?
2. Buka online trading nak murah brokerage tak tahu melabur, main tembak jer, ke laut jugak ye tak?
3. Beli sendiri ikut tip, ikut forum, ikut orang ke laut jugak ye tak?
4. Ingat nak jadi trader, beli saham, saham jatuh simpan tukar jadi long term investor sbb sebenarnya tak tahu diri investor atau trader. Ke laut jugak kan?
5. Beli IPO masa untung tak jual, saham makin lama makin lama makin merudum. Ke laut jugak kan?
6. Guna khidmat remisier, remisier tu tak ada ofis bila call atau bila tanya tip, dia tanya pulak kita balik tip apa bagus. Tak ke laut dibuatnya?

Dan banyak sebab lagi..

Sebab itulah group ini ditubuhkan. Untuk sedikit sebanyak membantu agar anda terus berada di daratan. Kalau anda memang dah untung melabur saham takkanlah nak join group FY ni kan? hawhawhaw...

Group FY di WhatsApp ini terbahagi kepada 4 kelompok utama ;

1. Group untuk Investors mahupun Trader Newbie yang terbuka kepada para pelabur bukan pelabur yang punya akaun cds dengan FY di Kenanga. Di sini 1001 satu soalan saham terbuka untuk ditanya.

2. Group untuk SuperInvestors. Ini khas buat ahli yang dah punya akaun CDS dengan FY dan lebih suka melabur sebagai Investors dalam saham-saham yang kukuh dan berpotensi.

3. Group untuk SuperTraders. Ini pula khas untuk ahli yang sudah pernah menghadiri Kelas Personal Coaching yang FY jalankan. Ahli di sini lebih independant dan boleh membuat keputusan pembelian dan penjualan saham sendiri dan tahu akan risiko yang mereka ambil.

4. Group Elit. Yang ini pula terbuka hanya kepada high networth clients yang melabur dalam Private Placements sebanyak RM250k satu blok.
Ia terbuka kepada semua pelabur saham tak kira akaun saham anda dimana dan ia percuma! Semoga ia akan membantu anda menjadi pelabur yang lebih berilmu dan lebih yakin!

Jangan risau bermula dari group pertama pihak kami tahu bagaimana untuk membantu anda sampai ke Group Elit. Namun ia perlukan langkah pertama iaitu untuk menghubungi FY untuk masuk sebagai ahli dalam group pertama itu tadi.

Hubungi FY 0166667430 atau Ramzie 0173730513 andai anda berminat untuk menyertainya jangan lupa bagi NAMA anda. Oleh sebab waiting list panjang jadi bersabar yer. Pelan-pelan kami akan masukkan anda ke dalam group tersebut!

Like dan share kalau anda mahu kawan-kawan anda yang lain untuk menyertainya.

Sekian 

FY


No comments: