Wednesday, October 30, 2013

Seminar Saham Saranan FY

Assalamualaikum serta salam sejahtera...

Kebelakangan in FY sering mendapat aduan tentang peserta seminar saham yang membayar ribuan ringgit tetapi pengisiannya tidak berbaloi dengan pelaburan yang dibuat.

Sukar untuk menilaikan ilmu sebenarnya tapi pada FY prinsipnya mudah sahaja. Berilah lebih dari apa yang kita ambil. Janganlah ambil yang bukan hak. Itu sahaja. 

Apapun berikut ini adalah seminar-seminar saham yang power untuk menjadikan anda Investor yang bijak mahupun Trader yang power!

- Seminar Super Investor bersama FY

FY memiliki Diploma In Investment Analysis UITM, BBS Investment dari University of Nebraska Lincoln dan punya 17 tahun pengalaman dalam Bursa Malaysia. Penulis blog ini. 

Seminar ini adalah seminar pintu gerbang kemasukan anda ke dalam pasaran saham. Ia memberikan pengisian yang menyeluruh mengenai pasaran saham serta merungkai rahsia-rahsia menjana keuntungan dalam Bursa Malaysia.

Yurannya cuma RM490.00

Seminar Super Investor yang seterusnya adalah pada hari Sabtu ini 2 November 2013. Layari www.seminarsaham.com.my untuk mendaftar.



- Seminar SuperTech Investor bersama Sifu Zuhri Zain MSTA dan Sifu Nabil Fikri MSTA

Sifu Zuhri Zain dan Nabil Fikri punya kelayakan Member Society of Technical Analysis (UK) yang layak untuk mengajar anda dalam aspek Analisa Teknikal. Sifu Nabil Fikri juga adalah merupakan Research Analyst di CIMB Investment Bank.

Seminar ini seminar untuk Intermediate Investor / Trader. Ia berkongsi rahsia menjana keuntungan dalam pasaran saham melalui kaedah Analisa Teknikal iaitu dengan cara menganalisa carta-carta saham.

Yurannya cuma RM700.00

Seminar SuperTech seterusnya ialah pada hari Sabtu 23 November 2013. Hubungi Zuhri Zain di talian 012 629 0407 untuk tujuan pendaftaran.

- Seminar SuperTrader bersama Sifu Mustapha Kamal

Sifu Mustapha Kamal merupakan pencipta Software Supertrader setelah melakukan R&D selama 6 tahun. Beliau memasuki pasaran saham pada tahun 1999 dan punya pengalaman yang luas dalam Bursa Malaysia.

Seminar ini pula adalah untuk Advance Trader. Mereka yang ingin menjadi trader dan duduk di rumah menjana pendapatan melalui trading di Bursa Saham, inilah seminarnya. Namun harus diingat anda wajib menyertai 2 seminar yang terdahulu kerana sistem ini sukar difahami tanpa asas pelaburan saham.

Yurannya cuma RM900.00

Dengan modal RM490.00 anda sudah boleh menjadi Investor yang bijak. Dengan modal keseluruhan sebanyak RM2000.00 anda boleh menjadi Trader yang power. Percayalah.

Berikut inilah antara keuntungan yang mungkin menjadi milik anda bilamana anda menyertai seminar-seminar yang dipaparkan tadi.

Keuntungan yang dijana dari Pelaburan IPO di MITI melalui pembelajaran dalam Seminar Super Investor


Keutungan yang dijana melalui Seminar Supertech Investor.

Keuntungan sebanyak RM72,000 yang dijana melalui pembelajaran dalam Seminar SuperTrader.
Satu lagi seminar yang FY sarankan ialah ;

- Seminar TAVA bersama Sifu Abdul Rahim Abdul Aziz

Pilihan di tangan anda! Tepuk dada tanya selera. 


Sekian dulu...

FY

No comments: