Monday, November 18, 2019

NAK BELAJAR SAHAM SECARA PERCUMA

ILMU FREE UNTUK PELABUR NEWBIES

Ramai pelabur saham di luar sana yang tak mampu untuk pergi seminar saham yang mahal. Jadi di sini FY huraikan tempat-tempat di mana pelabur zero boleh mendapatkan ilmu saham secara percuma.

*BLOG*
Baca blog dengan input saham percuma di www.faizalyusup.net free!
Ada lebih 1000 artikel saham di laman web tersebut.


*EBOOK*
Download Ebook Investlah percuma di

134 ms yang penuh artikel pelaburan saham untuk anda baca. InshaAllah FY dalam proses untuk menerbitkan EBOOK yang baru yang juga akan diberikan secara percuma.

*GROUP WHATSAPP*
Masuk group pelaburan saham FY percuma di WhatsApp.
Bagi nama penuh anda kepada 0166667430


Ada ramai pelabur untuk anda bertukar-tukar fikiran disamping beberapa sifu saham hebat berada dalam tu. Selain FY, Zuhri Zain MSTA(UK) yang pernah menjadi hos Nadi Ekuiti di Bernama TV channel 502 serta Firdaus Majid MSTA(UK), CMT yang mencipta software AQ Var juga ada dalam grp FY tu.

Di situ kami berkongsi tip serta artikel saham untuk anda pelajari. Lagipun anda boleh terus berhubung dengan FY secara direct akan perihal pelaburan saham. Tanya jer kemusykilan anda InshaAllah akan FY jawab.

*YOUTUBE*
Seterusnya bagi yang malas membaca pergi je kat Youtube dan cari channel Faizal Yusup. Banyak video saham yang telah FY muatnaik di sana. Plihlah topik apa yang hendak anda tonton. Layari - https://youtu.be/eopx9GvrrkU

*FB dan INSTAGRAM*
Add jer Faizal Yusup di
FB atau Instagram. Boleh dikatakan setiap hari pasti ada sahaja input saham yang FY kongsikan. Jangan lupa like, share, see first, follow dan subscribe yer kalau input yang FY kongsikan itu bermanfaat.


*DATANG PEJABAT*
Sekiranya anda ingin khidmat nasihat secara bersemuka 4 mata atau ingin membuka akaun CDS pula hubungi En Yasin 0193346570. Sediakan salinan IC dan Penyata Bank untuk tujuan tersebut.

Pejabat FY pula letaknya di Kenanga Investment Bank Berhad, Lot 240, Tkt 2. The Curve, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor. Berdekatan IKEA Damansara.


No Tel Pejabat - 03 77270804.

Sekian dulu.

*FY Al Haj*
0166667430
greng70@yahoo.com
Speaker bertauliah
Suruhanjaya Sekuriti (SC)
Top Performing Remisier
Kenanga Investment Bank Berhad
Mantan Naib Presiden Persatuan Remisier Bumiputera Malaysia
Seminar FZTH FY diiktiraf Bursa Malaysia
Top Investment Blogger

No comments: