Monday, June 17, 2013

Suasana Seminar Super Investor 15 Jun 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah Seminar Saham Super Investor pada 15 Jun 2013 berjalan dengan lancar padat dengan pengisian-pengisian ilmu pelaburan saham di Bursa Malaysia. Semakin lama seminar ini bergerak maju dan setiap kali ia diadakan maka akan ada input baru yang bakal disampaikan. Dalam seminar kali ini pula, input mengenai Private Placement, SPAC, Testimoni Trader dan Investor Jutawan, Zakat Pendapatan serta input membongkar rahsia menjana keuntungan di pasaran saham telah didedahkan.

Terus terang walaupun FY agak letih namun FY berpuas hati kerana feedback peserta seminar amat memberansangkan dan mereka berpuas hati dengan pelaburan RM350.00 yang mereka rasakan begitu murah.

Seminar Super Investor seterusnya akan diadakan pada hari Sabtu 6 Julai 2013 dengan pengisian yang lagi padat dan mampan dengan harga promosi yang sama iaitu RM350.00. Terus terang ini adalah harga promosi yang terakhir kerana selepas Hari Raya nanti yuran penyertaannya akan dinaikkan kepada RM490.00 memandangkan pengisiannya yang amat padat apatah lagi berbaloi. Jadi jangan tunggu lagi. Ambillah peluang untuk mendaftar Seminar Saham Super Investor ini pada harga promosi ini.

Layari www.seminarsaham.com.my untuk tujuan pendaftaran.

Berikut adalah gambar-gambar sekitar Seminar Super Investor yang baru lalu. Terima kasih FY ucapkan kepada semua peserta yang begitu sporting. Semoga anda semua dapat mempelajari sesuatu dan menjadi seorang pelabur yang bijak. InsyaAllah.

SEMINAR SAHAM SUPER INVESTOR 15 JUN 2013

Urusetia yang telah bersedia menunggu kehadiran peserta Seminar...
FY memulakan seminar...

Add caption

Dewan yang penuh!


Makan time...

Sesi bersama En Khalid Mohamed dari PPZWP...
Testimoni Super Investor...

Sesi membuka akaun saham... Sebanyak 55 akaun saham baru telah diterima untuk diproses...
Sesi Technical Analysis bersama Nabil Fikri MSTA
Dari kiri En Shamsul dari Sungai Petani, Lim dari Alor Setar dan En Ghaffar dari Melaka yang sanggup turun demi menimba ilmu pasaran saham...
Sesi penyampaian sijil penghargaan...
Sesi photography...

Sekian dulu buat kali ini. InsyaAllah kita jumpa dalam seminar-seminar yang akan datang!

FY
www.faizalyusup.net
www.seminarsaham.com.my



No comments: