Thursday, January 15, 2015

MENJADI PELABUR KAYA DAN BERJAYA

Assalamualaikum...

Mulai tahun 2015 ini FY nak tukar sikit cara FY menulis blog ini. FY akan teruskan dengan penyampaian artikel-artkel pelaburan saham tetapi ia akan disampaikan dalam bentuk yang lebih santai iaitu dalam bentuk penceritaan. Apapun FY harap ada satu dua perkara yang boleh dipelajari dari tulisan-tulisan ini.

Kisah hari ini...

Selalunya bagi pelabur newbie, disinilah mereka bermula. Mereka samaada bertemu dengan blog ini atau mendapat rekomen dari seorang kawan dan sebagainya. Kemudian mereka menghubungi FY untuk temujanji atau bertanya pelbagai soalan mengenai pelaburan saham.

Dua orang pelabur newbie sudi datang bertemu FY hari ini
Ada juga yang mengambil langkah datang ke pejabat FY di Kenanga Investment Bank Berhad di Petaling Jaya untuk bertemu sendiri dengan FY. Di sini perbincangan perjalanan pelaburan saham mereka bermula.Selalunya mereka punya 1001 soalan untuk ditanyakan, disamping menjawab soalan-soalan itu, FY akan menyarankan pelabur baru untuk menghadiri Seminar Super Investor kerana di sini kebanyakan persoalan yang berada di dalam benak mereka mengenai peaburan saham bakal terjawab.


Seminar ini FY sediakan sebagai titik permulaan perjalanan pelaburan saham anda dimana overview keseluruhan pelaburan Saham di Bursa Malaysia bakal dihuraikan.

Di sebelah pagi FY menjalankan Sesi Personal Coaching
Train The SuperTrader.
Personal Coaching Train The SuperTrader ini pula adalah langkah terakhir sebelum seoarang pelabur itu terjun dan memulakan urusniaga pelaburan saham mereka. Di sini ilmu cara memilih saham yang bagus serta masa yang terbaik untuk membeli mahupun menjual saham tersebut bakal dikongsikan.

Dengan harapan lama kelamaan pelabur tersebut bakal menjadi pelabur jutawan sebagaimana gambarajah dibawah ini.

Melabur di Bursa Malaysia kalau kena caranya boleh menjadikan anda seorang jutawan!

Jadi kepada newbie pembaca senyap di luar sana, apa kata kita mulakan portfolio pelaburan saham sebagai alternatif pendapatan bermula tahun 2015 ini.

Ambillah langkah untuk datang ke seminar FY 31 Januari ini. Layari www.seminarsaham.com.my untuk tujuan pendaftaran.

Kepada para pelabur yang masih tidak berani mengambil langkah memulakan urusniaga di Bursa Malaysia datanglah ke Personal Coaching bersama FY. Hubungi Dealer FY En Ramzi 017 373 0513 sekiranya berminat.

Sekian dulu...

FY

No comments: