Wednesday, April 1, 2015

ANALISA PRESTASI SAHAM-SAHAM IPO 2013/2104

Assalamualaikum.

Di bawah ini FY sertakan analisa saham-saham IPO yang disenaraikan di Bursa Malaysia pada tahun 2013/2014 dan kesimpulannya lebih 90% dari saham-saham yang disenaraikan itu menguntungkan dengan andaian ia dijual pada hari pertama penyenaraiannya. Jadi bolehlah disimpulkan yang sejak beberapa tahu kebelakangan ini, pelaburan IPO adalah satu pelaburan yang berisiko rendah, selamat dan menguntungkan. Keuntungan yang dijana boleh mencecah lebih dari 200% dalam masa sebulan! Itulah faktanya! Hebat! Memang hebat!

Oh Ya! Saham IPO BIO ALPHA yang akan disenaraikan di papan ACE Bursa Malaysia pada 14 April ini masih dibuka permohonannya sehingga jam 5 petang besok 2 April 2015. Jangan lepaskan peluang untuk menjadi pelabur di Bursa Malaysia!


Ingin tahu bagaimana untuk melabur dalam IPO-IPO yang akan datang di tahun 2015 ini? Jemputlah datang ke Seminar Saham Super Investor bersama FY pada 25 April ini. FY akan kongsikan rahsia-rahsianya. Layari www.seminarsaham.com.my untuk tujuan pendaftaran.


Apalah sangat yuran RM490 itu kalau dibandingkan dengan keuntungan yang bakal anda terima nanti bila punya ilmu pelaburan saham IPO ini.

Sekian dulu,

016 6667430

PS - Jangan lupa layari website terbaru FY yer di http://faizalyusup.my

No comments: