Thursday, December 26, 2013

Seminar Saham Super Investor 2014

Assalamulaikum... Salam ceria, salam sejahtera buat semua...

InsyaAllah FY akan mengadakan Seminar Saham Super Investor seminar pembuka tahun bagi tahun 2014 pada 18 Januari nanti di Bangunan Lembaga Getah Asli, berhadapan KLCC. Yurannya masih sama iaitu RM490.00. Antara seminar saham yang termurah di pasaran tetapi dengan kandungan seminar yang mahal dan penuh pengisian.

Seminar ini menceritakan perjalanan bagaimana sesebuah syarikat itu bermula sehingga bagaimana ia disenaraikan di Bursa Malaysia. Peruntukan saham IPO, Pink Form, Blue Form, IPO di MITI, Private Placement mahupun kepada pelabur awam. Kemudian bagaimana menganalisa saham-saham dalam Bursa Malaysia bagi menjana keuntungan darinya. Ini ditambah pula dengan pengenalan kepada Software Super Investor yang memberikan tip harian untuk seorang trader. Perbezaan antara Investor dan Trader, kategori saham-saham dan perbezaannya serta banyak lagi akan dikongsikan.

Seminar ini sesuai bukan hanya untuk newbie malah untuk pelabur yang telah lama berada dalam pasaran saham. Ini kerana ada banyak perubahan dan pembaharuan dalam pasaran yang perlu diketahui bagi menjadi seorang pelabur yang bijak!

RM490.00 anda pasti berbaloi!

Untuk mendaftar hubungi Puan Azila Ismail di talian 012 2511755

atau 


Cepat! Tempat adalah terhad!



Sekian dulu. Kita jumpa di sana...

FY
016 6667430

No comments: