Saturday, September 22, 2012

Seminar Super Investor Kuala Lumpur Kembali Lagi




Assalam. Memandangkan FY sekali lagi akan menjalan Seminar super Investor pada 20 Oktober 2012 ini, di sini FY sertakan testimoni beberapa orang peserta Seminar Saham Super Investor yang lalu.

Testimoni 1

Satu seminar yang patut sesangat attend terutama bangsa kita yang ramai masih kurang berkecimpung dalam bidang ini... dengan ilmu yang kita perolehi, InsyaALLAH sedikit sebanyak dapat memberi gambaran kepada kita yang cetek pengetahuan & ilmu dalam bidang saham ni... Speaker yang terdiri dari tenaga kerja yang memang masak ranum dalam bidang ni iaitu MR FY...

Thanks Sir atas perkongsian ilmu dengan kami... Walaupun saya masih mentah tapi Alhamdulillah sedikit sebanyak saya telah mendapat banyak sangat input-input @ ilmu dalam pelaburan saham ni... Saya akui memang banyak lagi ilmu yang perlu saya pelajari dalam bidang ini... InsyaALLAH saya akan mengikutinya lagi dimasa-masa akan datang... Mudah-mudahan dengan perkongsian ilmu melalui Seminar ini akan berjaya mengangkat martabat bangsa kita dalam bidang ekonomi melalui pelaburan saham...


TESTIMONI 2

Terus teranglah saya cakap.. Kalau nak betul-betul belajar saham kena cari betul-betul sifu dalam saham ni.. Sifu dalam Technical Analysis dan sifu dalam Fundamental Analysis.. Dua ni kena berjalan seiring dalam pelaburan saham... barulah ada umphhh dalam pelaburan.. Dan FY adalah sifu yg terbaik penah saya jumpa sepanjang saya pernah ikuti seminar "money market" dengan pengolahan yang santai mudah difahami.. PERGILAH, dan bersemukalah dengan FY bak kata pepatah tak kenal maka tak jatuh cinta dalam pasaran saham.. :D.

Memang terbaik dan berbaloi...


TESTIMONI 3

Saya berpendapat Seminar Saham Super Investor ni cukup berbaloi-baloi. Perkongsian ilmu, info dan rahsia berguna di sebalik dunia pelaburan saham diterangkan dengan cara yg cukup sempoi dan bersahaja daripada bro Faizal Yusup. Senang nak faham. Sesuai dihadiri oleh newbie macam saya dan kepada mereka yg tak tau apa2 @ zero knowledge dalam bidang pelaburan saham.

En. Dany Yell

TESTIMONI 4

Yes Mr.Faizal Yusup.. Seminar 16 Jun baru ni betul-betul membuka mata saya untuk mengenali bukan sekadar IPO malahan juga mengenali stock market.. Sangat berminat untuk menghadiri seminar yang akan datang.. Di beritahu bahawa BUMIPUTRA kita masih lemah dalam ilmu Stock MARKET.. Rasa tercabar pulak diri ni..... Hopefuly dapat tahu strategi yang lebih mendalam dalam "SEMINAR SAHAM SUPER DUPER INVESTOR" yang akan datang ini...

En. Mohd Rauf Bin Baharuddin

Inilah antara testimoni yang disampaikan oleh peserta-peserta Seminar Super Investor yang lalu.

InsyaAllah, FY akan cuba yang terbaik bagi menjadikan semua yang menghadiri seminar ini seorang pelabur yang bijak yang boleh menjana keuntungan dan mengelakan kerugian bilamana menjejakkan kaki di Pasaran Saham.

Kepada anda yang ketinggalan seminar yang lalu anda masih boleh datang ke Seminar Saham Super Investor bersama FY pada hari Sabtu 20 Oktober 2012.

Untuk mendaftar atau untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila layari ;


Seminar yang pasti berbaloi.

Sekian dulu.

FY

No comments: