Tuesday, November 1, 2016

GABUNGAN SAMINAR MOTIVASI DAN SEMINAR SAHAM DATO' MD FADZILAH KAMSAH DAN FY

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Bismillah...


Gabungan FY bersama Dato' Dr Md Fadzilah Kamsah bermula dengan Seminar Fusion gabungan antara seminar motivasi dan seminar pelaburan saham. Sebagai tanda permulaan gabungan kami ini, Seminar 2 hari yang akan dijalankan dalam dua siri November ini akan diberikan harga promosi, harga runtuh yang tak masuk akal iaitu dengan yuran sebanyak RM290 sahaja. RM290 untuk seminar 2 hari bersama FY juga DMFK. Jangan tak percaya namun harga promosi ini ia hanya untuk 2 siri seminar itu sahaja. Kemudian ia terhad kepada 80 orang peserta sahaja bagi setiap sesi. 

Siri 1 ialah pada 15 dan 16 November 2016
Siri 2 ialah pada 22 dan 23 November 2016

Bertempat di DIFKA, Tingkat 1, No 63. Jalan 7/7C, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, Selangor.



Pada hari pertama DMFK akan memberikan pengisian menerobos potensi diri serta rahsia-rahsia membuka pintu rezeki dan pada hari kedua pula FY akan akan menyampaikan rahsia-rahsia menjana keuntungan melabur saham di Bursa Malaysia.

Seminar ini bukan hanya sesuai untuk mereka-mereka yang mencari pendapatan tambahan, bakal pesara, mereka-mereka yang mengambil VSS, MSS dan lain lain tetapi sesuai juga kepada mereka-mereka yang ingin mencari rahsia bagaimana untuk membuka pintu rezeki yang selama ini tersembunyi, mereka yang ingin meninjau alternatif menjana pendapatan pasif dari pelaburan saham, mereka yang zero dalam ilmu pelaburan saham dan sebagainya.

Ini kerana bukan mudah untuk memula dan menjalankan perniagaan dalam situasi ekonomi negara yang kian mencabar dewasa ini. Banyak perniagaan yang bungkus dan gulung tikar. Ini terjadi kerana kurang ilmu pengurusan perniagaan, kenaikan kos bahan mentah, kenaikan kos sewa premis dan pelbagai sebab lagi.

Kemudian sebagai jalan mudah ramai yang terpedaya dengan skim cepat kaya yang tumbuh bagai cendawan menggunakan pelbagai nama dan kaedah demi mengabui orang ramai dengan janji-janji manis dan menarik namun itu semua palsu semata-mata.

Pintu rezeki melabur d Bursa Malaysia adalah satu pelaburan dimana anda menggunakan sedikit modal untuk membeli dan memiliki sebahagian dari syarikat yang tersebarai di Bursa Malaysia. Bilamana syarikat itu menjana keuntungan maka kita juga akan mendapat keuntungan dalam bentuk dividen mahupun kenaikan harga saham syarikat tersebut di Bursa Malaysia memandangkan kita memiliki sebahagian dari saham syarikat tersebut. 

Apa yang penting ini bukan skim cepat kaya! Pelaburan saham di Bursa Malaysia ini disahkan undang-undang dan kerajaan Malaysia. Kemudian 73% daripada saham-saham yang tersenarai adalah saham-saham syarikat yang mempunyai status Syariah tersedia untuk kita buat pelaburan,

Jadi apa tunggu lagi? Seminar dua hari yang bernilai lebih RM1000 dijual pada harga RM290 sahaja! Rugi tak datang wo! Cepat daftar sekarang!

Hubungi En Shaiful di talian - 019 393 0317 seberapa segera kerana tempat adalah amat terhad!



Sekian dulu buat kali ini.

FY
www.faizalyusup.net

No comments: